En klar tanke ur ett rörigt sinne

Alla inlägg under september 2013

Av En klar tanke... - 29 september 2013 23:26

Mitt liv är inte riktigt som alla andras, jag har valt att leva lite annorlunda än vad som är vanligt. Alltså; jag har samma liv som de flesta. Samma glädjeämnen, vardag och sorger som de flesta andra. Men ändå inte.


Det som skiljer är det största skälet till att det varit tyst på denna blogg. För det som skiljer är så pass genomgripande i mitt liv, det rör hela min vardag och hela mitt liv. Det är ständigt närvarande i mitt liv och jag är nöjd med det. Men det gör att det blir svårt att berätta om min vardag och vad jag stöter på, utan att prata om det som skiljer.


Och jag tvekar att berätta om detta för att människor som vet min riktiga identitet där ute, har hittat mig här inne. Mest för att ingen egentligen har att göra med saken, men också för att det hela riskerar att påverka min nära omgivning. Det riskerar att påverka dem mycket negativt. Vilket inte får ske.


De flesta som läser (numera antagligen läst, med betoning på dåtid) denna blogg och som vet vem jag är i vardagen, vet också hur jag valt att leva mitt liv. Det här är ingen överraskning för dem. Dock finns det några få som inte vet, och som antagligen får reda på det nu. Min stilla vädjan är att ni hör av er om det är något ni vill diskutera och att i övrigt ha integritet nog att knipa käft. Jag lever inte öppet om detta, det är ett medvetet val, jag önskar att det förblir så.


Jag lever i två, mer eller mindre regelrätta förhållanden med två olika män, parallellt. De har aldrig träffats men vet om varandra och båda har givit sitt godkännande till arrangemanget. Så här långt är båda mycket nöjda. Helt odramatiskt.


Fridens.


Nåt om mig

Nåt du undrar över?

1 besvarad fråga

Bloggar värda att läsa!

Leta här!

Taggar

En klar tanke...

När det hänt nåt

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Förut

Har nån hittat hit?

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards