En klar tanke ur ett rörigt sinne

Alla inlägg den 16 april 2013

Av En klar tanke... - 16 april 2013 14:15

Jag tog mig en välbehövlig titt på bloggarna jag länkar till. Vissa var flyttade, andra hade inte blivit uppdaterade på mycket länge. Det var dags att snygga till lite, några länkar är borttagna, och ett par nya har tillkommit.


Rickard Söderberg bloggar om livet som operasångare, könsmaktsordning, HBT-frågor, kärlek, livet i största allmänhet och har kloka åsikter om mycket. Jag har nyligen sprungit på hans blogg och håller på att tröska mig igenom inläggen. Texterna är välskrivna, genomtänkta och förmedlar känslostämningar mycket väl. Jag gillar det jag ser och hoppas att fler kan hitta dit!


Den andra nykomlingen bland länkarna är Bloggfrossa. En man i Göteborgstrakten betraktar livet, oftast med svart humor och viss cynism, dock är det både roande och tankeväckande inlägg. Jag har följt bloggen i nåt år och visst har kvalitén varierat något, men texterna har aldrig varit dåliga. Vet faktiskt inte varför jag inte länkat tidigare, inläggen är klart läsvärda.


Fridens!

Nåt om mig

Nåt du undrar över?

1 besvarad fråga

Bloggar värda att läsa!

Leta här!

Taggar

En klar tanke...

När det hänt nåt

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Förut

Har nån hittat hit?

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards